Reparatie indienen
Hoe wil je het toestel bij ons aanmelden?
Vorige stap- Verzekerde zending
- Verzendlabel direct in je mailbox
- Reparatie binnen 24 uur na ontvangst (smartphone)
Je ontvangt een label in je mailbox waarmee je gratis en verzekerd je toestel naar ons toe kan versturen. Een smartphone is gewoonlijk binnen 24 uur na ontvangst hersteld. Vervolgens wordt het toestel keurig weer gratis en verzekerd naar je teruggestuurd.
Kies deze optieDeze optie bieden we helaas niet meer aan. Je kan steeds een verzendlabel bij ons aanvragen, indien onze winkels wat te ver weg zijn. Aangezien wij dit verzendlabel aanmaken en naar jou doorsturen, betaal je hier niet voor. Je hoeft enkel jouw lokaal postkantoor/UPS Access Point te bezoeken met jouw toestel in een pakketje. En met het verzendlabel op dit pakketje.
Kies deze optie
- Reparatiewinkels in Gent en Aalst
- Smartphone reparaties: indicatieve duurtijd van 90 minuten (simpele reparaties)
We hebben hersteldiensten in Gent en Aalst. Mocht dit net iets te ver zijn kan je voor ‘Verzendlabel ontvangen’ kiezen. Dan hoef je enkel een bezoekje te brengen aan je lokaal postkantoor/UPS Access Point.
Sommige behandelingen en herstellingen nemen echter meer tijd in beslag. Een backcover reparatie duurt 3 à 4 werkdagen. Voor een behandeling om waterschade te verhelpen hebben we minstens 4 werkdagen nodig.
Kies deze optie